• 4 przepisy na energetyczne i sycące smoothies dla osób, które lubią proste i smaczne rozwiązania

    4 przepisy na energetyczne i sycące smoothies dla osób, które lubią proste i smaczne rozwiązania

    Koktajle są jednym z najprostszych sposobów na dostarczenie witamin do organizmu. Często bardzo sycące, pobudzające metabolizm i energetyczne. Warto wypróbować te przepisy i wprowadzić je do diety. Przepisy zostały przygotowane w ramach Hapsa Fit.

    • Tomasz Repeta
  • Przepisy na dania z makaronem. Pasta najlepsza i basta! [3 PROPOZYCJE]

    Przepisy na dania z makaronem. Pasta najlepsza i basta! [3 PROPOZYCJE]

    Już 15 marca będzie miał premierę "Bike&Cook. Kulinarny poradnik rowerzysty", który ukaże się nakładem Wydawnictwa Filo. Znajduje się w nim ponad 100 prostych przepisów na pożywne i zdrowe dania, które zapewnią szybkość i energię, a nie dostarczą zbędnych kilogramów. Tym razem przedstawiamy 3 przepisy z wykorzystaniem makaronu, jednego z kluczowych produktów dla osób uprawiających aktywny tryb życia.

    • Tomasz Repeta/Bike & Cook. Kulinarny poradnik rowerzysty
  • 4 proste przepisy na izotoniki, które nawodnią i dodadzą energii

    4 proste przepisy na izotoniki, które nawodnią i dodadzą energii

    Już 15 marca będzie miał premierę "Bike&Cook. Kulinarny poradnik rowerzysty", który ukaże się nakładem Wydawnictwa Filo. Znajduje się w nim ponad 100 prostych przepisów na pożywne i zdrowe dania, które zapewnią szybkość i energię, a nie dostarczą zbędnych kilogramów. Przedstawiamy 3 przepisy na izotoniki, które skutecznie nawodnią organizm i dodadzą energetycznego kopa.

    • Tomasz Repeta/Bike&Cook. Kulinarny poradnik rowerzysty
  • Przepisy na słodkie desery z owocami. Doładuj energię po treningu

    Przepisy na słodkie desery z owocami. Doładuj energię po treningu

    Szukasz inspiracji na desery, które dostarczą ci odpowiednią dawkę witamin? Doskonale się składa! Już 15 marca będzie miał premierę "Bike&Cook. Kulinarny poradnik rowerzysty", który ukaże się nakładem Wydawnictwa Filo. Znajduje się w nim ponad 100 prostych przepisów na pożywne i zdrowe dania, które zapewnią szybkość i energię, a nie dostarczą zbędnych kilogramów.

    • Tomasz Repeta/Bike & Cook - kulinarny poradnik rowerzysty
  • Przepisy na dania z jajkiem w roli głównej. Na tym się po prostu biega [4 PRZEPISY]

    Przepisy na dania z jajkiem w roli głównej. Na tym się po prostu biega [4 PRZEPISY]

    Jajka są skarbnicą witamin oraz minerałów. Zawierają także używane jako wzorcowe białko o profilu aminokwasów, idealne do budowy ludzkich tkanek. Oprócz tego zawierają cholinę, która ma pozytywny wpływ na nastrój. Zawiera także selen, luteinę i zeaksantynę. Przygotowaliśmy dla was 4 przepisy z użyciem właśnie tego produktu.

    • 5 zasad zdrowego żywienia dla biegaczy

      5 zasad zdrowego żywienia dla biegaczy

      Prawidłowo zbilansowana dieta jest podstawą sukcesu sportowego. Nie można zaprzeczyć, że "trening czyni mistrza", jednak do ćwiczeń potrzebna jest energia - a tę czerpiemy z pożywienia.

      • Alicja Krajowska-Kukiel - dietetyk sportowy, High Level Diet
    • Masz ochotę na coś słodkiego, co doda ci energii po treningu? Mamy 4 genialne przepisy na zdrowe słodycze

      Masz ochotę na coś słodkiego, co doda ci energii po treningu? Mamy 4 genialne przepisy na zdrowe słodycze

      Nie ma nic lepszego od słodyczy, które dodają energii po wyczerpującym treningu. Zobaczcie 4, które wybraliśmy specjalnie dla was!

      • Nawadnianie kluczem do sukcesu nie tylko latem

        Nawadnianie kluczem do sukcesu nie tylko latem

        Nawadnianie zimą jest równie istotne, co podczas sezonu letniego. Odwodnienie może prowadzić do wyczerpania, zmęczenia mięśni a nawet zawału. Człowiek, niezależnie od pory roku, powinien spożywać ponad trzy litry płynów dziennie. Podczas uprawiania sportu o wiele więcej, bo optymalne nawadnianie to klucz do sukcesu! Dlatego w pakietach startowych do zbliżającego się ORLEN Warsaw Marathon każdy zawodnik znajdzie m.in. napój izotoniczny OSHEE.

        • nj, inf. pr.
      • Bieganie zimą. Bomby witaminowe dla biegaczy

        Bieganie zimą. Bomby witaminowe dla biegaczy

        Witaminy - niezwykle ważna składowa naszej diety. Żaden biegacz nie może ignorować tego tematu. Szczególnie zimą.

        • Krystian Gagoś
      • Niski czy wysoki indeks glikemiczny - co lepsze dla biegacza?

        Niski czy wysoki indeks glikemiczny - co lepsze dla biegacza?

        Banan, makaron, czekolada... To produkty kojarzące się z biegaczami. Dlaczego? Bo są to produkty węglowodanowe. Pierwsze skojarzenie jest więc proste - biegasz, potrzebujesz energii, jesz produkty węglowodanowe. Nie jest to jednak tak oczywiste, bowiem to bardzo zróżnicowana grupa, a kluczem w dostrzeżeniu tych różnic jest indeks glikemiczny.

        • Krystian Gagoś
      • Ile może wypić biegacz? Obalamy mity o alkoholu!

        Ile może wypić biegacz? Obalamy mity o alkoholu!

        "Piwo jest dobre na zakwasy", "Chcesz życiówki? Zapomnij o piciu", "Jeden drink treningu nie zrujnuje" - rozprawiamy się z biegowymi mitami o alkoholu.

        • Bartosz Goławski
      • Jak nie przytyć w święta? 9 porad dla biegaczy

        Jak nie przytyć w święta? 9 porad dla biegaczy

        Coraz bliżej Święta, a wraz z nimi pierogi, kutia, barszcz z uszkami, pierniki, serniki, pasztety, bigosy, czyli kilka dni pełnych obżarstwa, a potem dodatkowe kilogramy do dźwigania na biegowych trasach. Na szczęście wcale nie musi tak być! Zastosuj kilka naszych sprawdzonych patentów i ciesz się świetną formą i idealną sylwetką nie tracąc przyjemności z świętowania.

        • Paulina Tomanek
      • Wigilijne potrawy w wersji light [PRZEPISY]

        Wigilijne potrawy w wersji light [PRZEPISY]

        Czy wiecie, że tradycyjna kolacja wigilijna może dostarczyć nawet trzy tysiące kalorii? Na szczęście wystarczy kilka prostych trików, aby zmniejszyć tę liczbę niemal o połowę. Poznajcie sprawdzone patenty i wypróbujcie przepisy na święta w stylu fit.

        • Paulina Tomanek
      • Bieganie zimą. Co jeść, żeby wygrać z mrozem? [7 PORAD]

        Bieganie zimą. Co jeść, żeby wygrać z mrozem? [7 PORAD]

        Bieganie przy -15 stopniach Celsjusza to nie lada wyzwanie. Do trenowania w tak trudnych warunkach należy się odpowiednio przygotować. Szczególną rolę odgrywa prawidłowa dieta - radzi Justyna Mizera, sportowydietetyk.com.pl i autorka bloga zMizerami.pl.

        • Justyna Mizera, sportowydietetyk.com.pl
      • Sprawdź, jak można wykorzystać skórki od banana

        Sprawdź, jak można wykorzystać skórki od banana

        Biegacze jedzą bardzo dużo bananów. Same owoce mają mnóstwo składników mineralnych i witamin. Warto jednak wiedzieć, że oprócz wszystkich wartości, można dodatkowo wykorzystać skórkę od banana.

        • Tomasz Repeta
      • Kuchnia biegacza. Odżywianie jesienią i zimą

        Kuchnia biegacza. Odżywianie jesienią i zimą

        Jesienią i zimą mamy ograniczony wybór świeżych warzyw i owoców. Ponadto kapryśna pogoda sprawia, że jesteśmy narażeni na działanie wirusów. Jak skomponować dietę w tym trudnym dla biegaczy okresie, podpowiada dietetyk sportowy Jagoda Podkowska.

        • Jagoda Podkowska dietetyk sportowy High Level Diet
      • Co wziąć przed, co w trakcie, a co po maratonie? [PORADNIK]

        Co wziąć przed, co w trakcie, a co po maratonie? [PORADNIK]

        Zbliżają się 38. PZU Maraton Warszawski oraz 17. PKO Poznań Maraton, a ja z racji na napływające wiadomości z pytaniami: "Jak się zabezpieczyć pod kątem suplementacji na ten ciężki bieg, co wziąć przed, co w trakcie, a co po, żeby nie umierać? postanowiłem przygotować małe kompendium - o tym jak poradzić sobie z dystansem maratonu pisze Michał Wichowski, doradca sportowy High Level Center.

        • Michał Wichowski, doradca sportowy High Level Center
      • Naturalne leki. Chroń i lecz swój organizm biegając jesienią

        Naturalne leki. Chroń i lecz swój organizm biegając jesienią

        Trening jesienią często doprowadza do zachorowań. Wówczas warto sięgać po naturalne leki. Oto 6 produktów, które mogą zapobiec chorobie lub skutecznie wyleczą organizm.

        • TR
      • Lunch dla aktywnych. Makaron ryżowy z łososiem [WIDEO]

        Lunch dla aktywnych. Makaron ryżowy z łososiem [WIDEO]

        Dla zapracowanych osób mamy szybką propozycję dania na wynos, które można zjeść na zimno lub podgrzać w pracy, czyli makaron ryżowy z łososiem, cukinie i uprażonym sezamem. Posiłek przygotowuje Justyna Mizera, sportowydietetyk.com.pl i ekspertka PolskaBiega.pl

        • Damian Bąbol, Piotr Szubryt
      • Idealne napoje na rozpoczęcie dnia. Pobudź swój organizm i biegnij

        Idealne napoje na rozpoczęcie dnia. Pobudź swój organizm i biegnij

        Poranki bywają różne. Często trudno pobudzić swój organizm do życia. Mamy idealne przepisy na przygotowanie energetycznych trunków.

        • TR