Ekspert PolskaBiega.pl

AGNIESZKA KRUSZEWSKA-SENK
AGNIESZKA KRUSZEWSKA-SENK

Magister fizjoterapii, instruktor kulturystyki, trójboju siłowego i fitness, ratownik ILS oraz instruktor sportu osób niepełnosprawnych. Założyła i prowadziła Klub Biegacza Holmes Place. Wraz z mężem prowadzą firmę ObozyBiegowe.pl, trenują amatorskie drużyny biegowe.

Agnieszka i Aleksander Senk

  • Po co samotnym długodystansowcom zorganizowane treningi i obozy biegowe

    Po co samotnym długodystansowcom zorganizowane treningi i obozy biegowe

    "Samotność długodystansowca" to nie tylko tytuł chyba najlepszego opowiadania Sillitoe, nie tylko opis codzienności wielu biegaczy, lecz także idea, z którą wielu z nas się utożsamia i do której dąży.

    • Agnieszka i Aleksander Senk
  • Pasmo biodrowo-piszczelowe. Ćwiczenia rozciągające i wzmacniające [WIDEO]

    Pasmo biodrowo-piszczelowe. Ćwiczenia rozciągające i wzmacniające [WIDEO]

    ITBS czyli kontuzja pasma biodrowo-piszczelowego to częsta kontuzja początkujących biegaczy. Objawia się bólem po zewnętrznej stronie kolana w miejscu zgięcia stawu kolanowego. Ból pojawia się po przebiegnięciu kilku kilometrów. Trenerzy Agnieszka i Olek Senk prezentują ćwiczenia uzupełniające dla biegaczy, rozciągające i wzmacniające pasmo biodrowo-piszczelowe.

    • Magda Sołtys, Piotr Szubryt
  • Core stability. Ćwiczenia na brzuch [WIDEO]

    Core stability. Ćwiczenia na brzuch [WIDEO]

    Trenerzy Agnieszka i Olek Senk prezentują ćwiczenia uzupełniające dla biegaczy na wzmocnienie mięśni brzucha. Ćwiczenia wzmacniają gorset mięśniowy otaczający tułów zarówno z przodu i z tyłu. Mięśnie te są odpowiedzialne za prawidłową postawę, stanowią bazę do kontroli wszystkich ruchów człowieka. Ćwiczenia stabilizacyjne powinny być stałym elementem treningu biegacza. Mocne mięśnie "core" mogą zapobiec wielu urazom, poprawić technikę biegu oraz siłę.

    • Magda Sołtys, Piotr Szubryt
  • Core stability. Ćwiczenia na brzuch i grzbiet [WIDEO]

    Core stability. Ćwiczenia na brzuch i grzbiet [WIDEO]

    Trenerzy Agnieszka i Olek Senk prezentują ćwiczenia uzupełniające dla biegaczy w podporze bokiem na wzmocnienie tzw. core stability. Ćwiczenia wzmacniają gorset mięśniowy otaczający tułów zarówno z przodu i z tyłu. Mięśnie te są odpowiedzialne za prawidłową postawę, stanowią bazę do kontroli wszystkich ruchów człowieka. Ćwiczenia stabilizacyjne powinny być stałym elementem treningu biegacza. Mocne mięśnie "core" mogą zapobiec wielu urazom, poprawić technikę biegu oraz siłę.

    • Magda Sołtys, Piotr Szubryt
  • Plank. Ćwiczenia na brzuch i grzbiet [WIDEO]

    Plank. Ćwiczenia na brzuch i grzbiet [WIDEO]

    Trenerzy Agnieszka i Olek Senk prezentują ćwiczenia uzupełniające dla biegaczy na wzmocnienie mięśni grzbietu, mięśni brzucha i mięśni pośladków, czyli tzw. core stability. Ćwiczenia wzmacniają gorset mięśniowy otaczający tułów zarówno z przodu i z tyłu. Mięśnie te są odpowiedzialne za prawidłową postawę, stanowią bazę do kontroli wszystkich ruchów człowieka. Ćwiczenia stabilizacyjne powinny być stałym elementem treningu biegacza. Mocne mięśnie "core" mogą zapobiec urazom, poprawić technikę biegu oraz siłę.

    • Magda Sołtys, Piotr Szubryt
  • Biegająca mama

    Biegająca mama

    Gdy mamy za sobą poród siłami natury, często porównywany do biegu maratońskiego, przed nami wysiłek porównywalny do wieloetapowego biegu ultra - połóg, zrzucenie zbędnych kilogramów oraz odzyskanie pełni sprawności fizycznej.

    • Agnieszka Kruszewska-Senk
  • Trener czy sprzedawca?

    Trener czy sprzedawca?

    W środowisku osób pracujących z amatorami lubimy używać pojęć związanych ze sportem wyczynowym. My jesteśmy trenerami. A tam są nasi zawodnicy. Czy słusznie?

    • Aleksander Senk