Ekspert PolskaBiega.pl

PIOTR KSIĄŻKIEWICZ

PIOTR KSIĄŻKIEWICZ

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, trener II klasy lekkiej atletyki, organizator biegów i szybki biegacz z życiówką 2:36:06 z Hamburga z 2016 roku i 1:13:45 w półmaratonie Poznania (2015). Nie stroni od biegów górskich, na jego półce z biegowymi trofeami honorowe miejsce zajmuje pokaźnej wielkości statuetka za zwycięstwo w Biegu Rzeźnika 2015.

  • Plan treningowy na maraton - czas 3h

    Plan treningowy na maraton - czas 3h

    Przygotowujesz się do maratonu? Mamy dla ciebie plan na 12 tygodni bezpośredniego przygotowania startowego na trzech poziomach zaawansowania. Miłej lektury!

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na maraton - czas 3:30 3:15 i 3:45

    Plan treningowy na maraton - czas 3:30 3:15 i 3:45

    Przygotowujesz się do maratonu? Mamy dla ciebie plan na 12 tygodni bezpośredniego przygotowania startowego na trzech poziomach zaawansowania. Zobacz, jak ćwiczyć by przebiec go w 3h 30min! Miłej lektury!

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na półmaraton. Czas 2 godziny

    Plan treningowy na półmaraton. Czas 2 godziny

    Planujesz poprawić swój wynik w półmaratonie? A może po prostu szukasz planu, według którego mógłbyś się przygotować do debiutu? Mamy dla was 10-tygodniowy plan treningowy do półmaratonu na: 2:00. Jak biegać, czym uzupełniać trening i dlaczego?

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na półmaraton. Czas 2 godziny 15 minut

    Plan treningowy na półmaraton. Czas 2 godziny 15 minut

    Planujesz poprawić swój wynik w półmaratonie? A może po prostu szukasz planu, według którego mógłbyś się przygotować do debiutu? Mamy dla was 10-tygodniowe plan treningowy do półmaratonu na: 2:15. Jak biegać, czym uzupełniać trening i dlaczego?

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na półmaraton. Czas 1 godzina 45 minut [Półmaraton Dystans]

    Plan treningowy na półmaraton. Czas 1 godzina 45 minut [Półmaraton Dystans]

    Planujesz poprawić swój wynik w półmaratonie? A może po prostu szukasz planu, według którego mógłbyś się przygotować do debiutu? Mamy dla was 10-tygodniowy plan treningowy do półmaratonu na: 1:45. Jak biegać, czym uzupełniać trening i dlaczego?

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na maraton. Czas 3 godziny

    Plan treningowy na maraton.  Czas 3 godziny

    Do jesiennych maratonów przygotowania czas zacząć. Mamy dla ciebie plan na 12 tygodni bezpośredniego przygotowania startowego (BPS), który pozwoli ci ukończyć maraton w 3 godziny. Plan przygotował Piotr Książkiewicz, absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, trener II klasy lekkiej atletyki, biegacz z życiówką 2:43:53 w maratonie i 1:14 w półmaratonie.

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na maraton. Czas 3 godziny 30 minut

    Plan treningowy na maraton. Czas 3 godziny 30 minut

    Do maratonu przygotowania czas zacząć. Mamy dla ciebie plan na 12 tygodni bezpośredniego przygotowania startowego (BPS), który pozwoli ci ukończyć maraton w 3 godziny i 30 minut. Plan przygotował Piotr Książkiewicz, absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, trener II klasy lekkiej atletyki, biegacz z życiówką 2:43:53 w maratonie i 1:14 w półmaratonie.

    • Piotr Książkiewicz
  • Trening do maratonu. Mezocykle, makrocykle i mikrocykle

    Trening do maratonu. Mezocykle, makrocykle i mikrocykle

    Co to są mikro i makrocykle? Czym jest OWB1, RT, SB? O periodyzacji treningu do maratonu i poszczególnych środkach treningowych napisał Piotr Książkiewicz.

    • Piotr Książkiewicz*
  • UTMB. Jak przygotować się do startu w górskim biegu ultra?

    UTMB. Jak przygotować się do startu w górskim biegu ultra?

    Coraz bardziej popularne stają się górskie biegi ultra. Dystanse tych biegów są bardzo różne od 50 do 215 km. Jak się do takiego biegu przygotować? Na co zwrócić uwagę? Postaram się odpowiedzieć na podstawie swoich doświadczeń, przygotowań do biegu OCC (Orsieres-Champex-Chamonix), który jest biegiem towarzyszącym The North Face Ultra-Trail du Mont Blanc (UTMB), a także rozmowy z Tomkiem Kliszem*, znanym głównie ze swoich sukcesów w biegach po schodach, ale także biegaczem górskim, m.in. zwycięzcą krótkiej trasy Chudego Wawrzyńca 2013.

    • Piotr Książkiewicz
  • Jesienny maraton. Ostatni dzwonek, by zacząć przygotowania [PLANY]

    Jesienny maraton. Ostatni dzwonek, by zacząć przygotowania [PLANY]

    Połowa lipca - nie ma co żartować. Jeśli chcesz pobiec maraton na jesieni to ostatni dzwonek do rozpoczęcia treningów. Chcemy Wam pomóc w profesjonalnym i solidnym przygotowaniu do królewskiego dystansu. Podsuwamy plany treningowe na czas 4h, 3h30 min i 3h. Dokładamy też sporą porcję wskazówek treningowych.

    • Piotr Książkiewicz, Justyna Grzywaczewska
  • Chcesz wystartować w biegu na 10 km? Mamy dla Ciebie plan treningowy

    Chcesz wystartować w biegu na 10 km? Mamy dla Ciebie plan treningowy

    Chcesz się przygotować do biegu na 10 km? Mamy dla Ciebie plan treningowy na cztery tygodnie. Wybraliśmy trzy poziomy zaawansowania, na złamanie 40 minut, 50 lub 60 minut. Przedstawiamy również trochę podstaw teorii treningu, opowiadamy o środkach treningowych. Miłej lektury i... do dzieła!

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na półmaraton, 1:30

    Plan treningowy na półmaraton, 1:30

    Planujesz poprawić swój wynik w półmaratonie? A może po prostu szukasz planu, według którego mógłbyś się przygotować do debiutu? Mamy dla was 10-tygodniowe plan treningowy do półmaratonu na: 1:30. Jak biegać, czym uzupełniać trening i dlaczego?

    • Piotr Książkiewicz
  • Maraton za 4 tygodnie. Co zrobić, żeby nie zmarnować miesięcy przygotowań

    Maraton za 4 tygodnie. Co zrobić, żeby nie zmarnować miesięcy przygotowań

    Najważniejsze co powinniśmy teraz zrobić to uświadomić sobie, że w tym okresie nie możemy już nic nadrobić. To nie jest czas na budowanie formy, czy bieganie ogromnej liczby kilometrów. To raczej czas na szlifowanie formy i zbieranie plonów naszej pracy.

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na 10 km w 60 min

    Plan treningowy na 10 km w 60 min

    Jak przebiec 10 km w 60 min? Mamy dla Ciebie plan treningowy na cztery tygodnie. Przedstawiamy również objaśnienia do tabeli treningu. Sprawdź jak tego dokonać i... do dzieła!

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na 10 km w 50 min

    Plan treningowy na 10 km w 50 min

    Jak przebiec 10 km w 50 min? Mamy dla Ciebie plan treningowy na cztery tygodnie. Przedstawiamy również objaśnienia do tabeli treningu. Miłej lektury i... do dzieła!

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na 10 km w 40 min

    Plan treningowy na 10 km w 40 min

    Jak przebiec 10 km w 40 min? Mamy dla Ciebie plan treningowy na cztery tygodnie. Przedstawiamy również objaśnienia do tabeli treningu. Podejmij wyzwanie! Miłej lektury i... do dzieła!

    • Piotr Książkiewicz
  • Plan treningowy na maraton. Czas 4 godziny

    Plan treningowy na maraton. Czas 4 godziny

    Do maratonu przygotowania czas zacząć. Mamy dla ciebie plan na 12 tygodni bezpośredniego przygotowania startowego (BPS), który pozwoli ci ukończyć maraton w 4 godziny. Plan przygotował Piotr Książkiewicz, absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, trener II klasy lekkiej atletyki, biegacz z życiówką 2:43:53 w maratonie i 1:14 w półmaratonie.

    • Piotr Książkiewicz
  • Przygotowanie do maratonu - co, kiedy i dlaczego?

    Przygotowanie do maratonu - co, kiedy i dlaczego?

    Chcemy pomóc Wam przygotować się do jesiennych startów - profesjonalnie, systematycznie i z głową! Będziemy publikować maratońskie plany treningowe dla biegaczy o różnym stopniu zaawansowania. Ale na początek trochę teorii. O periodyzacji treningu i poszczególnych środkach treningowych pisze Piotr Książkiewicz.

    • Piotr Książkiewicz
  • Plany treningowe na maraton

    Plany treningowe na maraton

    Przygotowujesz się do jednego z wiosennych maratonów? Mamy dla ciebie plan na 12 tygodni bezpośredniego przygotowania startowego na trzech poziomach zaawansowania: 4:00, 3:30 i 3:00. Znajdziesz również tempa treningowe dostosowujące plany na wyniki: 3:45 i 3:15.

    • Piotr Książkiewicz