Ekspert PolskaBiega.pl

JULITA KOTECKA

JULITA KOTECKA

Wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski, aktywna biegaczka, trenerka personalna, ekspertka adidas Running, fizjoterapeutka.

  • Bieganie zimą. Wielką formę buduj zimą

    Bieganie zimą. Wielką formę buduj zimą

    Porządnie przepracowana treningowo zima jest na wagę złota lub przynajmniej medalu z wymarzonej ?dyszki? czy wiosennego półmaratonu. Bieganie zimą to klucz do sukcesu w sezonie.

    • Julita Kotecka, Magda Sołtys
  • Plan treningowy. Teoria a praktyka

    Plan treningowy. Teoria a praktyka

    Między teorią a praktyką dość często pojawia się rozdźwięk. Zazwyczaj jest to mało pocieszające. Ale w bieganiu ta różnica może wyjść Ci na dobre! To, że nie zrealizujesz planu treningowego w 100%, wcale nie niweczy szansy na osiągniecie celu. Jak czytać plan treningowy? Czy "uniwersalny plan treningowy" może być skuteczny? Kiedy cisnąć a kiedy odpuszczać?

    • Magda Sołtys, Julita Kotecka
  • Atlas ćwiczeń. Technika biegu [WIDEO]

    Atlas ćwiczeń. Technika biegu [WIDEO]

    To już piąty odcinek naszego filmowego cyklu "SZKOŁA BIEGANIA". Tym razem Julita Kotecka, była zawodniczka a obecnie trenerka personalna, pokazuje prawidłową technikę biegu. Przestrzega też przed najczęściej popełnianymi błędami. Zobacz jak się biega!

    • Magda Sołtys
  • Atlas ćwiczeń. Rozciąganie [WIDEO]

    Atlas ćwiczeń. Rozciąganie [WIDEO]

    SZKOŁA BIEGANIA. Zobacz, jak wykonać prawidłowe <strong>rozciąganie po treningu</strong>, aby ustrzec się kontuzji. Jak to zrobić poprawnie pokazuje i opisuje Julita Kotecka, trenerka personalna i fizjoterapeutka.

    • Magda Sołtys
  • Atlas ćwiczeń. Rozgrzewka [WIDEO]

    Atlas ćwiczeń. Rozgrzewka [WIDEO]

    SZKOŁA BIEGANIA. Zobacz, jak powinna wyglądać prawidłowa rozgrzewka przed bieganiem, aby ustrzec się kontuzji. Jak ją wykonać poprawnie pokazuje i opisuje Julita Kotecka, trenerka personalna i fizjoterapeutka.

    • Polska Biega
  • Trenerka personalna pokazuje idealną rozgrzewkę przed bieganiem

    Trenerka personalna pokazuje idealną rozgrzewkę przed bieganiem

    SZKOŁA BIEGANIA. Zobacz jak zrobić prawidłowa rozgrzewkę przed treningiem, aby ustrzec się kontuzji. Jak ją wykonać poprawnie pokazuje i opisuje Julita Kotecka, trenerka personalna i fizjoterapeutka. <br><br> Julita Kotecka, trenerka, która przygotowuje naszych maratończyków-debiutantów do Maratonu Warszawskiego, pokazuje jak wykonać prawidłowa rozgrzewką przed treningiem. <br><br> Rozgrzewka to niezwykle istotny element każdego treningu. Przygotowuje ciało biegacza do wzmożonego wysiłku i pomaga przeciwdziałać kontuzjom. <br><br> Część pierwsza to rozgrzewka w truchcie. Pamiętaj o początkowym 10-15-minutowym spokojnym biegu, by pobudzić i wstępnie rozgrzać organizm. A dalej krążenia ramion i różnego rodzaju skipy. Druga część rozgrzewki to ćwiczenia w staniu: wymachy, krążenia - rozciąganie dynamiczne. Zobacz!

  • Plan treningowy na PZU Maraton Warszawski

    Plan treningowy na PZU Maraton Warszawski

    Już za 3 miesiące życie niektórych ludzi się zmieni. Staną się maratończykami. Brzmi dumnie. Rzeczywiście przebiegnięcie maratonu jest niezwykłym przeżyciem i ewidentnym powodem do dumy, ale trzeba zdawać sobie sprawę, że trzeba dobrze się do tej ,,zmiany? przygotować. Trening maratoński nie jest łatwy, wymaga cierpliwości, dużo siły psychicznej i pary w nogach. Bez znaczenia czy ktoś jest amatorem, czy biega na bardziej zaawansowanym poziomie - baza musi być wykonana. Prezentujemy <strong>plan treningowy na 35. PZU Maraton Warszawski.</strong><br />

    • Julita Kotecka, MS