Ekspert PolskaBiega.pl

JULITA KOTECKA

JULITA KOTECKA

Wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski, aktywna biegaczka, trenerka personalna, ekspertka adidas Running, fizjoterapeutka.

  • Bieganie zimą. Wielką formę buduj zimą

    Bieganie zimą. Wielką formę buduj zimą

    Porządnie przepracowana treningowo zima jest na wagę złota lub przynajmniej medalu z wymarzonej ?dyszki? czy wiosennego półmaratonu. Bieganie zimą to klucz do sukcesu w sezonie.

    • Julita Kotecka, Magda Sołtys
  • Plan treningowy. Teoria a praktyka

    Plan treningowy. Teoria a praktyka

    Między teorią a praktyką dość często pojawia się rozdźwięk. Zazwyczaj jest to mało pocieszające. Ale w bieganiu ta różnica może wyjść Ci na dobre! To, że nie zrealizujesz planu treningowego w 100%, wcale nie niweczy szansy na osiągniecie celu. Jak czytać plan treningowy? Czy "uniwersalny plan treningowy" może być skuteczny? Kiedy cisnąć a kiedy odpuszczać?

    • Magda Sołtys, Julita Kotecka
  • Atlas ćwiczeń. Technika biegu [WIDEO]

    Atlas ćwiczeń. Technika biegu [WIDEO]

    To już piąty odcinek naszego filmowego cyklu "SZKOŁA BIEGANIA". Tym razem Julita Kotecka, była zawodniczka a obecnie trenerka personalna, pokazuje prawidłową technikę biegu. Przestrzega też przed najczęściej popełnianymi błędami. Zobacz jak się biega!

    • Magda Sołtys
  • Atlas ćwiczeń. Rozciąganie [WIDEO]

    Atlas ćwiczeń. Rozciąganie [WIDEO]

    SZKOŁA BIEGANIA. Zobacz, jak wykonać prawidłowe <strong>rozciąganie po treningu</strong>, aby ustrzec się kontuzji. Jak to zrobić poprawnie pokazuje i opisuje Julita Kotecka, trenerka personalna i fizjoterapeutka.

    • Magda Sołtys
  • Atlas ćwiczeń. Rozgrzewka [WIDEO]

    Atlas ćwiczeń. Rozgrzewka [WIDEO]

    SZKOŁA BIEGANIA. Zobacz, jak powinna wyglądać prawidłowa rozgrzewka przed bieganiem, aby ustrzec się kontuzji. Jak ją wykonać poprawnie pokazuje i opisuje Julita Kotecka, trenerka personalna i fizjoterapeutka.

    • Polska Biega
  • Plan treningowy na PZU Maraton Warszawski

    Plan treningowy na PZU Maraton Warszawski

    Już za 3 miesiące życie niektórych ludzi się zmieni. Staną się maratończykami. Brzmi dumnie. Rzeczywiście przebiegnięcie maratonu jest niezwykłym przeżyciem i ewidentnym powodem do dumy, ale trzeba zdawać sobie sprawę, że trzeba dobrze się do tej ,,zmiany? przygotować. Trening maratoński nie jest łatwy, wymaga cierpliwości, dużo siły psychicznej i pary w nogach. Bez znaczenia czy ktoś jest amatorem, czy biega na bardziej zaawansowanym poziomie - baza musi być wykonana. Prezentujemy <strong>plan treningowy na 35. PZU Maraton Warszawski.</strong><br />

    • Julita Kotecka, MS