Eksperci PolskaBiega.pl

High Level Center

High Level Center

W High Level Center znajdziesz doświadczonych specjalistów związanych ze sportem od lat, którzy rozumieją potrzeby osób aktywnych. Są gotowi pomóc w realizacji twoich celów. Wiedza, doświadczenie i pasja sprawiają, że są dla każdego. Niezależnie od poziomu wytrenowania oraz dyscypliny sportu.

  • 5 zasad zdrowego żywienia dla biegaczy

    5 zasad zdrowego żywienia dla biegaczy

    Prawidłowo zbilansowana dieta jest podstawą sukcesu sportowego. Nie można zaprzeczyć, że "trening czyni mistrza", jednak do ćwiczeń potrzebna jest energia - a tę czerpiemy z pożywienia.

    • Alicja Krajowska-Kukiel - dietetyk sportowy, High Level Diet
  • Trening z TRX. Zapomnij o kontuzjach i biegaj jeszcze szybciej

    Trening z TRX. Zapomnij o kontuzjach i biegaj jeszcze szybciej

    Wymyślono go na potrzeby żołnierzy z amerykańskiej elitarnej jednostki Navy SEALs, a idea, która za TRX-em stoi, była banalnie prosta: możliwość efektywnego treningu Full Body Workout zawsze i wszędzie.

    • Barbara Smirnow, High Level Center
  • Kuchnia biegacza. Odżywianie jesienią i zimą

    Kuchnia biegacza. Odżywianie jesienią i zimą

    Jesienią i zimą mamy ograniczony wybór świeżych warzyw i owoców. Ponadto kapryśna pogoda sprawia, że jesteśmy narażeni na działanie wirusów. Jak skomponować dietę w tym trudnym dla biegaczy okresie, podpowiada dietetyk sportowy Jagoda Podkowska.

    • Jagoda Podkowska dietetyk sportowy High Level Diet
  • Co wziąć przed, co w trakcie, a co po maratonie? [PORADNIK]

    Co wziąć przed, co w trakcie, a co po maratonie? [PORADNIK]

    Zbliżają się 38. PZU Maraton Warszawski oraz 17. PKO Poznań Maraton, a ja z racji na napływające wiadomości z pytaniami: "Jak się zabezpieczyć pod kątem suplementacji na ten ciężki bieg, co wziąć przed, co w trakcie, a co po, żeby nie umierać? postanowiłem przygotować małe kompendium - o tym jak poradzić sobie z dystansem maratonu pisze Michał Wichowski, doradca sportowy High Level Center.

    • Michał Wichowski, doradca sportowy High Level Center
  • Trenuj mądrze, a nie więcej [ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCE]

    Trenuj mądrze, a nie więcej [ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCE]

    Bieganie zmusza do intensywnej pracy jedynie wybrane grupy mięśniowe. Jeśli trenujesz dużo, uczestniczysz w biegach ulicznych takich jak maraton, gdzie ciało narażone jest na duże obciążenie i brak amortyzacji, wówczas niezbędny jest trening uzupełniający. Barbara Smirnow, trenerka i fizjoterapeutka z High Level Center, podpowiada jakie ćwiczenia dołożyć do swojego planu treningowego.

    • Barbara Smirnow, HIGH LEVEL CENTER
  • Rolowanie. 7 ćwiczeń na regenerację mięśni po treningu [WIDEO]

    Rolowanie. 7 ćwiczeń na regenerację mięśni po treningu [WIDEO]

    Dlaczego warto ćwiczyć z rolerem? Przyspiesza regenerację mięśni, zapobiega kontuzjom i zwiększa ruchomość w stawach. Barbara Smirnow, fizjoterapeutka i trenerka High Level Center w Warszawie, przedstawia siedem prostych ćwiczeń, które powinniście wykonywać po każdym treningu.

    • PolskaBiega.pl
  • Poradnik biegacza. Co warto nabyć, by rozpocząć biegową przygodę?

    Poradnik biegacza. Co warto nabyć, by rozpocząć biegową przygodę?

    Biegowa odzież i sprzęt elektroniczny to nie tylko zbędne gadżety. Techniczna koszulka czy prosty pulsometr mogą sprawić, że nasz trening stanie się nie tylko przyjemniejszy, ale i zdrowszy. Trener biegania i manager Centrum Przygotowania Sportowego High Level Center Mateusz Dubas podpowiada, co warto nabyć na początku swej sportowej drogi.

    • Piotr Kowalik, Roman Statsenka
  • Poradnik biegacza. Jak prawidłowo wykonać rozgrzewkę?

    Poradnik biegacza. Jak prawidłowo wykonać rozgrzewkę?

    Brak rozgrzewki lub jej nieprawidłowe wykonywanie może być źródłem biegowych kontuzji. Barbara Smirnow, fizjoterapeutka i trenerka centrum sportowego High Level Center pokazuje, co należy robić przed rozpoczęciem treningu.

    • Stretching to nie wszystko! O co chodzi w rolowaniu mięśni?

      Stretching to nie wszystko! O co chodzi w rolowaniu mięśni?

      Do niedawna panowało przekonanie, iż potreningowy stretching wystarczy, aby zachować elastyczność mięśni i poprawić regenerację. Obecnie, coraz więcej argumentów przemawia za skutecznością metody foam rolling. Co to takiego i jak się za to zabrać? Fizjoterapeutka Barbara Smirnow rozwiewa wszelkie wątpliwości związane z tym tematem.

      • Barbara Smirnow High Level Center