Śniadanie biegacza - owsianka

Aura zachęca do porannego joggingu. Przed biegiem warto zjeść lekkie, ale pożywne śniadanie, które da energię nie tylko do biegu, ale i do działania po jego zakończeniu. Oto przepis na smaczną, niezbyt słodką owsiankę, która uważana jest za śniadanie mistrzów.
    Składniki:
    - szklanka płatków owsianych
    - dwie łyżki nasion lnu
    - dwie łyżeczki brązowego cukru
    - pół łyżki niesłodzonego kakao
    - pół łyżki mrożonych jagód (albo malin)
    - półtorej szklanki wody


    Przygotowanie:
    Zagotuj wodę. Wszystkie składniki (bez owoców) wymieszaj w miseczce i wrzuć do gotującej wody. Zmniejsz płomień pod garnkiem i gotuj przez 2-3 minuty, albo do uzyskania ulubionej konsystencji. Na koniec przełóż owsiankę do miski i posyp jagodami lub malinami. Smacznego!

    Podany przepis obejmuje dwie porcje.

    Wartość odżywcza porcji:
    Kalorie: 214 kcal
    Tłuszcz: 5,7 g
    Cholesterol: 0 mg
    Sód: 5,4 mg
    Węglowodany: 37,4 g
    Błonnik: 7,5 g
    Białko: 6,9 g

    Podziel się swoimi pomysłami na śniadanie dla biegacza na naszym Facebooku.