Biegacz to klient?

Organizatorzy zawodów konkurują o zawodników, sponsorów, media i przychylność społeczeństwa. Na 24-25 października zaplanowano ogólnopolską konferencję pt. ?Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych? w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Spotkanie będzie skierowane głównie do osób zajmujących się organizacją biegów masowych. To pierwsza, połączona z warsztatami, konferencja w naszym kraju, poświęcona problematyce praktycznego wykorzystania marketingu w tworzenie imprez biegowych.

- Bieganie w Polsce staje się coraz bardziej popularne. W efekcie organizuje się wiele zawodów. Tworzy się też rynek biegowy, na którym organizatorzy biegów zaczynają konkurować o uczestników, sponsorów, media oraz przychylność społeczeństwa. Coraz większego znaczenia nabiera profesjonalizm organizacji takich wydarzeń, a także wykorzystanie zasad i narzędzi marketingu sportowego - mówią organizatorzy konferencji.

Prelegentami wydarzenia będą:

1. Jerzy Skarżyński, maratończyk, reprezentant Polski w pucharze świata i Europy, organizator biegów ulicznych

2. Paweł Januszewski, złoty medalista mistrzostw Europy w Budapeszcie w biegu na 400 m przez płotki, prezes Fundacji Bieganie

3. Andrzej Krzyścin, maratończyk, prezes klubu sportowego Altom Gniezno, organizator Biegu Lechitów oraz Biegu Europejskiego

4. Mirosław Bieniecki, organizator i dyrektor Biegu Rzeźnika w Bieszczadach

5. Artur Kujawiński, maratończyk, założyciel i prezes klubu biegowego Maniac, organizator biegu Maniacka Dziesiątka

6. Bogdan Sojkin, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizuje się m.in. w problematyce marketingu sportowego i wiceprezes Polskiego Związku Piłki Ręcznej

7. Henryk Mruk, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizuje się m.in. w problematyce marketingu sportowego, autor książek o zarządzania w sporcie

8. Zygmunt Waśkowski, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ekspert w problematyce marketingu sportowego

9. Jolanta Witek, profesor Uniwersytetu Szczecińskiego i rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu, organizator konferencji naukowych poświęconych roli sportu w promocji miast i regionów

10. Edyta Gołąb-Andrzejak, doktor Politechniki Gdańskiej.

Więcej informacji o konferencji można znaleźć TUTAJ i TUTAJ

Partnerem medialnym wydarzenia jest serwis Polska Biega.