Powerade nawodni uczestników ORLEN Warsaw Marathon

Powerade został partnerem głównym tegorocznego ORLEN Warsaw Marathon. W ramach współpracy dostarczy produkt dla biegaczy do stref nawodnienia na trasie zawodów oraz przygotuje szereg atrakcji dla publiczności.

Biegowe ciekawostki, porady i newsy. Śled ź nas na Facebooku i Twitterze @PolskaBiega

Zaangażowanie Powerade w ORLEN Warsaw Marathon stanowi kontynuację misji edukacyjnej marki. Jej przesłaniem jest uświadamianie sportowców-amatorów o konieczności właściwego nawodnienia w trakcie wysiłku fizycznego i przybliżanie im korzyści płynących z konsumpcji Powerade podczas uprawiania sportu.

- Jest nam bardzo miło, iż kolejna uznana w świecie sportu marka dołącza do portfolio sponsorskiego ORLEN Warsaw Marathon. Jesteśmy przekonani, iż każdy z naszych partnerów właściwie wykorzysta wzrastający potencjał aktywności fizycznej Polaków, startujących w maratonie i imprezach towarzyszących - stwierdził Sebastian Chmara, dyrektor ds. komunikacji ORLEN Warsaw Marathon.

- ORLEN Warsaw Marathon to jedna z najważniejszych imprez biegowych w Polsce. Doskonale pokazuje to liczba zawodniczek i zawodników, którzy stanęli na starcie w ubiegłym roku i stale wzrastająca ilość chętnych do sprawdzenia swoich możliwości podczas zbliżającej się edycji. Chcemy być blisko biegaczy i zapewniać im najlepszy produkt do nawadniania, stąd nasza decyzja o nawiązaniu współpracy - wyjaśnia Damian Podawca, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.

Logo marki Powerade - dzięki współpracy z ORLEN Warsaw Marathon - będzie obecne na numerach startowych zawodników oraz we wszystkich materiałach wizualnych, przygotowanych przez organizatorów. Produkt natomiast będzie dostępny dla zawodników przed, w trakcie i po zakończeniu rywalizacji.

W biegu na 10 km, towarzyszącemu głównemu maratonowi, weźmie udział Robert Korzeniowski. Czterokrotny Mistrz Olimpijski w chodzie sportowym przedłużył właśnie umowę ambasadorską z Powerade na rok 2014, kontynuując swoje zaangażowanie w projekty edukacyjne marki. - Jestem podbudowany, obserwując jak wiele ludzi zaczyna traktować aktywność fizyczną i bieganie jako stały i ważny element swojego życia. Cieszę się również z faktu, że zwiększa się odsetek uświadomionych sportowców-amatorów, rozumiejących rangę prawidłowego nawodnienia i że będę miał okazję wspólnie z nimi startować - mówi Robert Korzeniowski.

Czytaj więcej o ORLEN Warsaw Marathon !

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.