Triathlon. Czerwcowe LOGO z triathlonem

W kioskach wraz z nowym numerem miesięcznika LOGO pojawił się dodatek triathlonowy słynnego magazynu ?Triathlon 220?. W którym zarówno debiutanci jak i triathloniści z doświadczeniem znajdą coś dla siebie. Triathlon.sport.pl zostało partnerem dodatku.
Sezon triathlonowy rozpoczęty. Niektórzy mają już za sobą pierwsze starty w tym roku, inni pierwsze w życiu. Jeszcze inni na triathlon patrzą życzliwie, znają kogoś, kto zna kogoś, kto w jest triathlonistą, kibicują i coraz śmielej myślą o rozpoczęciu własnej przygody z trójbojem. Są też tacy, co o triathlonie mają znikome pojęcie a chcieliby się czegoś dowiedzieć.

Nie istotne którym typem jesteś, na pewno w dodatku do czerwcowego LOGO znajdziesz coś dla siebie. Oto kilka z tekstów, które znajdziesz papierze.

Plan 12-tygodniowy dla początkujących

Triathlon to nie tylko wyzwania długodystansowe i to nie tylko słynny Ironman. Są też krótsze dystanse i to od nich najlepiej zaczynać swoją przygodę z triathlonem. Szczególnie jeśli dopiero niedawno zaczęliśmy być aktywni fizycznie. W dodatku znajdziecie 12-tygodniowy plan dla sprinterów (0,75 km - 20 km - 5 km biegu) i dla triathlonisty na dystansie olimpijskim (1,5 km - 40 km - 10 km). Jeśli jesteś bardziej doświadczonym triathlonistą, w planie może znajdziesz interesujący akcent, który urozmaici codzienny trening.

60 godzinnych ćwiczeń

Bolączką wszystkich triathlonistów amatorów jest chroniczny brak czasu. W pewnym momencie przygotowania dochodzimy do trzech treningów dziennie. Gdzie to wszystko pomieścić w kalendarzu, dodając do tego obowiązki w pracy i rodzinę.

Andy Blow, trener triathlonu, który ma sam jest czynnym zawodnikiem, stającym często na podium w swojej grupie wiekowej radzi, jak zoptymalizować trening, podając zestaw nietypowych ćwiczeń z wszystkich trzech dyscyplin, które można skomasować w godzinę. Bardzo przydatna rzecz.

14 dni przed wyścigiem - poradnik przedstartowy

Wielu wskazuje na to, że równie ważne jak budowanie formy przed zawodami traithlonowymi jest okres BPS, czyli Bezpośredniego Przygotowania Startowego, czytaj: dwa tygodnie przed startem. Należy pamiętać, że w dwa tygodnie nic już się nie naprawi, jeśli mamy pewne braki, a dużo można zepsuć. Poradnik dokładnie opisuje, jak nie zniszczyć tego, co już udało nam się zbudować i przygotować ciało do wysiłku na trasie.

50 porad Chrissie Wellington

Każdemu, kto interesuje się triathlonem Żelaznej Damy przedstawiać nie trzeba. Dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę kilka słów wyjaśnienia. Wellington to czterokrotna mistrzyni świata na dystansie Ironman. Zdobywała tytuł rok po roku. Popularna Muppet radzi nie tylko debitantom, jak oswoić się z przestrzenią startową i jak wszystko dobrze rozplanować, żeby nie było niespodzianek.

Pół setki naprawdę przydatnych porad poczynając od tego, jak tuż przed nie przedobrzyć, jak rozplanować start, jak uniknąć problemów żołądkowych czy wreszcie jaką taktykę przyjąć na zawody. Wszystkie oparte na ogromnym startowym doświadczeniu Brytyjki.

Redaktor naczelny LOGO: Postanowiliśmy pomóc tym, którzy za triathlon chcą się zabrać