Kto pobiegnie do Kijowa [ROZWIĄZANIE KONKURSU]

Drodzy Biegacze i Biegaczki! 30 października ogłosiliśmy, że mamy dwa miejsca w sztafecie ?Biegiem na Majdan?. Posypały się zgłoszenia, przyszło ich łącznie 73, w tym 29 od kobiet. Dziękujemy za wasze deklaracje i wspaniałe listy, które im towarzyszyły. Czytaliśmy je ze wzruszeniem i podziwem. Najchętniej wzięlibyśmy wszystkich i wszystkie, ale musieliśmy dokonać wyboru.

Ostatecznie zdecydowaliśmy się zaproponować miejsca:

  1. Darosławowi Spyle z Ełku, rolnikowi ekologicznemu i pszczelarzowi oraz
  2. Violetcie Domaradzkiej z Warszawy, head hunterce, organizatorce m.in. Biegu Wegańskiego.

 

Wybraliśmy też czworo rezerwowych, którzy wskoczą do ekipy, gdyby zwolniły się miejsca (grypa chodzi po ludziach). Na pewno będą też mogli pobiec z nami z Warszawy do granicy z Ukrainą. Są to:

  1. Agata Cygańska z Warszawy, graficzka, fotografka, podróżniczka, aktywistka m.in. w Stowarzyszeniu Kilimandżaro,
  2. Jolanta Lipska nauczycielka WF we wsi Wielu na Kaszubach.
  3. Jacek Pilarski, biznesmen z Konina,
  4. Łukasz Wójcicki, z Warszawy, branża TSL (transport spedycja logistyka).

Wszystkich wybranym i pominiętym serdecznie gratulujemy. Wkrótce opublikujemy wybór waszych listów - sami się przekonacie, jak trudne postawiliście nam zadanie.

Raz jeszcze wielkie dzięki!
Piotr Pacewicz, Beata Szulęcka, Fundusz Mediów

Trening dla Ukrainy!

Wszystkich Was, kto tylko może i ma chęć, zapraszamy do Warszawy na Trening dla Ukrainy w niedzielę 16 listopada od 12:00 do 14.00 na stadionie Agrykoli przy ul. Myśliwieckiej 9, obok Łazienek. Przynajmniej sobie razem potrenujemy... Będzie też zbiórka pieniędzy dla ukraińskich rodzin, które utraciły domy w wyniku wojny. Posłuchamy ukraińskich pieśni w pięknym wykonaniu. Będzie też - jak to przed biegiem - pasta party, makaron z food trucka Barilla, za darmo. Rozdamy wam na pamiątkę profesjonalne koszulki z logo Biegu.

Organizatorem akcji „Biegiem na Majdan" jest fundacja Towarzystwa Dziennikarskiego Fundusz Mediów. Partnerem strategicznym akcji jest PZU, a partnerami wspierającymi „Poradnik Handlowca" i Kulczyk Investments.

Partnerem strategicznym akcji jest:

Logo PZU ZdrowiePZU