Zobacz, jak WYJĄTKOWO podać owoce, które w diecie biegacza są niezbędne

Owoce istnieją od zawsze w diecie biegacza. Są pyszne i zdrowe, a oprócz tego można podać je w zjawiskowy sposób. Oto kilka z fenomenalnych wersji opublikowanych na Instagramie.

Nie tylko w owocach (w warzywach również) występują składniki odżywcze takie jak: błonnik czy minerały. Spożywając owoce dostarczamy właśnie te składniki. Zbliża się wiosna, a po wiośnie przychodzi lato. To okres, gdzie możemy bez końca przebierać w sezonowych owocach i warzywach. W związku z tym warto z tego korzystać i podpatrzeć kilka ciekawych kompozycji na podanie owoców. Wybrane przez nas są obłędne.

1.

Cauliflower "fried" rice??? this was such a quick and easy meal!! I added in fresh pineapple ... What a Flavor explosion?? to make you will need: 4 cups of cauliflower rice, 1 small shallot diced, 3 minced garlic cloves, 1/2 cup diced red bell pepper, 1 cup of diced carrots, 1/2 cup edamame, 1/4 cup green onions diced, & 1/2 cup diced pineapple. For the sauce: 1tbsp toasted seaman oil, 1/4 cup tamari, 1/2 tbsp ground ginger, dash cayenne, salt and pepper to taste! In a skillet add sesame oil, shallot, carrot, garlic & bell pepper and sauté for a few mins till soft. While sautéing whisk sauce ingredients together and set aside. Add in edamame, pineapple, green onion & cauliflower rice and cook till soft. Stir in sauce and serve with some(optional) fresh jalapeno, avo, & sesame seeds !?????? Hope everyone is enjoying their Sunday!!! Tomorrow is a big day for me going to do 21 days raw!!!!!

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika ??Kay Carrera?? (@kaycarrera)

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

????

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Healthy Foods & Snacks (@detoxpage)

WIĘCEJ PODOBNYCH HISTORII ZNAJDZIESZ TUTAJ