Śniadanie po treningu. Placki z musem malinowym i masłem orzechowym [WIDEO]

Damian Bąbol, Piotr Szubryt
28.11.2014 15:22
Dobrą wersją posiłku po zakończonym treningu np. na śniadanie będą placki z mąki ryżowej lub wymieszanej z mąką pszenną, wzbogacone musem z malin i posypane orzechami. Posiłek przygotowuje Justyna Mizera, sportowydietetyk.com.pl i ekspertka PolskaBiega.pl
Komentarze (8)
Zaloguj się
  • mulka

    Oceniono 12 razy 8

    Taaa... Człowiek przybiega z porannego treningu i natychmiast rzuca się do przyrządzania i smażenia placków. A po usmażeniu i zjedzeniu placków pędzi do pracy na siódmą. Co za bzdura. No, chyba że ktoś ma gosposię, która czeka z gorącą patelnią aż państwo wrócą z treningu.

  • czoper62

    Oceniono 9 razy 3

    Na zakwasy tylko piwo. Duuuuuużo piwa.

  • s0ap

    Oceniono 6 razy 2

    Czy dozwolone jest przygotowanie śniadania na płycie Teka?

  • Agnieszka M

    Oceniono 1 raz 1

    Po pomysły na pyszne i zdrowe śniadania zapraszam do mnie cynamonoweszczescie.wordpress.com

  • sylwekj1979

    Oceniono 9 razy 1

    weglowodany to chyba tylko po, zeby zachowac te oponke nad ktorej zrzuceniem sie wlasnie ciezko pracowalo. co za gl.pi sponsorowany filmik.

  • roso102

    Oceniono 9 razy 1

    Z tego co wiem po treningu najlepsze są białka - chude mięso - najlepiej drobiowe, ryby, twaróg, jaja. Ale może ja głupi jestem???

  • sefeji

    Oceniono 2 razy 0

    I 4 gary do mycia.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX