Run BlogFest. Tak bawiliśmy się na pierwszym zlocie biegowej blogosfery [WIDEO]

Marek Borniński, Damian Bąbol
29.09.2015 15:36
Około stu biegowych blogerów wzięło udział w Run BlogFest, który został zorganizowany przez serwis PolskaBiega.pl, firmę adidas i Fundację Maraton Warszawski. Imprezę podzieliśmy na dwa dni. Sobotnia część warsztatowa na Stadionie Narodowym składała się z trzech sesji. Zaproszeni goście: Piotr Szeleszczuk i Dominika Stelmach z adidas Polska oraz Michał Maliński z agencji Tailor Made PR. Wszyscy mówili o współpracy z blogerami z punktu widzenia marki. Z kolei Marcin Kalkhoff, m.in. twórca i partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor bloga branddoctor.pl, przedstawił prezentację 'Jak zarabiać na blogu?'. Na koniec sobotniej sesji zaplanowaliśmy krótkie warsztaty digital, które poprowadził Karol Jurga, social media menadżer w Agora SA. - Super inicjatywa! Czekam na kolejne takie eventy - napisał na swoim blogu Warszawskibiegacz.pl Bartosz Olszewski. W niedzielę było już mniej formalnie. Na blogerskie Pasta AfterParty wybraliśmy klubokawiarnię 'Temat Rzeka'. Były makarony serwowane przez Barillę, sałatki i koktajle od Fit & Easy, soki, piwo, wino i luźna atmosfera. Do zobaczenia na kolejnej edycji Run BlogFest!