Trenerka personalna pokazuje idealną rozgrzewkę przed bieganiem

16.07.2013 08:38
SZKOŁA BIEGANIA. Zobacz jak zrobić prawidłowa rozgrzewkę przed treningiem, aby ustrzec się kontuzji. Jak ją wykonać poprawnie pokazuje i opisuje Julita Kotecka, trenerka personalna i fizjoterapeutka.

Julita Kotecka, trenerka, która przygotowuje naszych maratończyków-debiutantów do Maratonu Warszawskiego, pokazuje jak wykonać prawidłowa rozgrzewką przed treningiem.

Rozgrzewka to niezwykle istotny element każdego treningu. Przygotowuje ciało biegacza do wzmożonego wysiłku i pomaga przeciwdziałać kontuzjom.

Część pierwsza to rozgrzewka w truchcie. Pamiętaj o początkowym 10-15-minutowym spokojnym biegu, by pobudzić i wstępnie rozgrzać organizm. A dalej krążenia ramion i różnego rodzaju skipy. Druga część rozgrzewki to ćwiczenia w staniu: wymachy, krążenia - rozciąganie dynamiczne. Zobacz!
Komentarze (2)
Zaloguj się
  • avatar

    mendes

    Oceniono 4 razy 4

    Ładna ta pani Julita.
    I sympatyczna!
    :)))

  • Aniela G

    0

    jak biegam najwyżej 30 minut i to bardzoo wolno, to chyba nie muszę robić intensywnej rozgrzewki z wliczeniem 15 minutowego truchtu?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX