Ćwiczenia na skrzyni dla biegaczy [5 propozycji]

Trening uzupełniający bieganie powinien być na stałe wpisany w plan treningowy każdego biegacza. Praca nad siłą, stabilizacją czy koordynacją ciała pozwala na zmniejszenie ryzyka wystąpienia ewentualnych kontuzji. Sprawdź, jakie ćwiczenia możesz wykonać na skrzyni lub z wykorzystaniem jakiegokolwiek innego podwyższenia.
1 5 moich ulubionych ćwiczeń na dynamikę i mocny core- trening Ambasadorki Myfitness Agnieszki Kwiatkowskiej 5 moich ulubionych ćwiczeń na dynamikę i mocny core- trening Ambasadorki Myfitness Agnieszki Kwiatkowskiej Agnieszka Kwiatkowska

Wstępowanie na skrzynię

Pozycja wyjściowa: Stań naprzeciwko skrzyni w niewielkiej odległości, ręce pozostaw wzdłuż ciała, stopy ułóż na szerokość bioder.

Wykonanie: Ćwiczenie zaczyna się od wejścia jedną nogą na skrzynię i dociągnięciu drugiej, tak aby uniesiona noga stworzyła kąt prosty. Po wykonaniu tej sekwencji wróć do pozycji wyjściowej. Skup się na utrzymaniu stabilizacji, pamiętaj o ściągnięciu łopatek.

Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.

2 5 moich ulubionych ćwiczeń na dynamikę i mocny core- trening Ambasadorki Myfitness Agnieszki Kwiatkowskiej 5 moich ulubionych ćwiczeń na dynamikę i mocny core- trening Ambasadorki Myfitness Agnieszki Kwiatkowskiej Agnieszka Kwiatkowska

Wskoki na skrzynię

Pozycja wyjściowa: Stań naprzeciwko skrzyni w niewielkim rozkroku, stopy ułóż na szerokość bioder, ręce wzdłuż ciała.

Wykonanie: Ruch zaczyna się od dynamicznego zamachu rąk i zejścia do półprzysiadu, następnie wybij się w górę i wyląduj na skrzynię obunóż. Zejdź ze skrzyni i wykonaj kolejne powtórzenie.

Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.

3 5 moich ulubionych ćwiczeń na dynamikę i mocny core- trening Ambasadorki Myfitness Agnieszki Kwiatkowskiej 5 moich ulubionych ćwiczeń na dynamikę i mocny core- trening Ambasadorki Myfitness Agnieszki Kwiatkowskiej Agnieszka Kwiatkowska

Wspinaczka po skosie w podporze

Pozycja wyjściowa: Ustaw się w podporze przodem na podwyższeniu, tak aby tułów i nogi zachowały linię prostą, dłonie oprzyj o skrzynię. Brzuch

Wykonanie: Ruch zaczyna się od dociągnięcia jednej nogi kolanem do przeciwległej ręki, druga noga pozostaje w tyle. Dotknij kolanem łokcia a następnie odłóż stopę i po skosie podciągnij drugie kolano. Powtarzaj na przemian w dynamicznym tempie - raz prawa, raz lewa noga.

Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.

4 5 moich ulubionych ćwiczeń na dynamikę i mocny core- trening Ambasadorki Myfitness Agnieszki Kwiatkowskiej 5 moich ulubionych ćwiczeń na dynamikę i mocny core- trening Ambasadorki Myfitness Agnieszki Kwiatkowskiej Agnieszka Kwiatkowska

Opad bioder w podporze tyłem

Pozycja wyjściowa: Ustaw się w podporze tyłem na podwyższeniu, tak aby dłoń była skierowana do środka i znajdowała się pod barkiem.

Wykonanie: Ruch zaczyna się od ugięcia przedramion i opadzie bioder w dół. Nie odkładaj bioder na podłoże, podczas ruchu łokcie skieruj do środka. Postaraj się zachować proste plecy.

Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.

5 5 moich ulubionych ćwiczeń na dynamikę i mocny core- trening Ambasadorki Myfitness Agnieszki Kwiatkowskiej 5 moich ulubionych ćwiczeń na dynamikę i mocny core- trening Ambasadorki Myfitness Agnieszki Kwiatkowskiej Agnieszka Kwiatkowska

Unoszenie bioder w podporze

Pozycja wyjściowa: Połóż się na plecach, ręce wzdłuż ciała, pięty oprzyj o skrzynię.

Wykonanie: Unieś biodra do góry do momentu aż Twoje ciało ułoży się w linii prostej, następnie opuść biodra, tak aby pośladki nie dotknęły podłogi. Pamiętaj o przyklejeniu łopatek do podłoża.

Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.

Skomentuj:
Ćwiczenia na skrzyni dla biegaczy [5 propozycji]
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX