Pudding chia z morelami

Przepis na pudding chia z morelami

Przepis na pudding chia z morelami Fot. - AGNIESZKA MURAK - Bike & Cook - kulinarny poradnik rowerzysty

Podziel się

Szukasz inspiracji na desery, które dostarczą ci odpowiednią dawkę witamin? Doskonale się składa! Już 15 marca będzie miał premierę "Bike&Cook. Kulinarny poradnik rowerzysty", który ukaże się nakładem Wydawnictwa Filo. Znajduje się w nim ponad 100 prostych przepisów na pożywne i zdrowe dania, które zapewnią szybkość i energię, a nie dostarczą zbędnych kilogramów.

'Bike&Cook. Kulinarny poradnik rowerzysty', czyli przepisy idealne dla sportowcówAGNIESZKA MURAK

SKŁADNIKI NA 2 PORCJE:

- SZKLANKA MLEKA KOKOSOWEGO (250 ml )

- 2-3 ŁYŻKI NASION CHIA (20-30 g )

- 1 ŁYŻKA MIODU (25 g )

- 2 MORELE (100 g) LUB INNE OWOCE: BORÓWKI, MALINY, TRUSKAWKI, ŚLIWKI ITP.

WARTOŚCI 1 PORCJI:

KCAL: 391

BIAŁKO: 6 g

TŁUSZCZ: 27 g

WĘGLOWODANY: 32 g

BŁONNIK: 6 g

PRZYGOTOWANIE:

1. Mleko kokosowe wymieszaj z nasionami chia i odstaw do lodówki na co najmniej 1 godzinę, aż nabierze konsystencji budyniu.

2. Owoce umyj, oczyść i zmiksuj w blenderze na gładką masę.

3. Gotowy pudding udekoruj musem owocowym.

4. Podawaj schłodzony.

Komentarze (3)
Przepisy na słodkie desery z owocami. Doładuj energię po treningu
Zaloguj się
  • tygrysio_misio

    0

    dużo Kcal... dużo tłuszczu.. a witamin mniej niż truskawki ze śmietaną... za to cena...

  • best_when_chilled

    0

    Słaba reklama. Przepisy przeciętne. Cóż to za totalna nowość?

  • kaminmal

    0

    Wygląda jak żabi skrzek w bajorku

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX