Nowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu

nj, inf. pra.
23.01.2017 15:42
Reebok w ramach nowej kampanii Be More Human mówi o przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym. Jej twarzą jest Joanna Jędrzejczyk, Mistrzyni Świata UFC, która wielokrotnie opuszczała swoją strefę komfortu, dzięki czemu osiągnęła mistrzostwo w sztukach walki oraz stała się źródłem inspiracji dla innych.

Inauguracją nowej odsłony kampanii Be More Human był trening dla 120 osób w czterech dyscyplinach sportowych, który odbył się 17 stycznia w Warszawie, w kultowym miejscu PIN UP Studio, pod czujnym okiem trenerów: Bartka Lipki - CrossFit, Andrzeja Bogdała - Running, Karoliny Erdmann - Jogi oraz Natalii Gołębiewskiej-Litwiniuk - Dance i przy gorącym dopingu ambasadorki marki - Joanny Jędrzejczyk. Uczestnicy zostali podzieleni na 4 grupy i przypisani do swoich dyscyplin sportowych. Na miejscu okazało się jednak, że trening, który faktycznie odbędą, będzie spoza ich specjalizacji. W ten sposób sami doświadczyli, jak to jest przekraczać własne granice, mierząc się z dyscyplinami, które znajdują się poza ich strefą komfortu. 

Nowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do
wyjścia ze strefy komfortuNowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu Materiały prasowe

 „Każda walka to jest nowa droga. Każdego dnia powinniśmy wyznaczać sobie nowe marzenia, nowe cele, żeby się rozwijać. Często jednak, chcąc je osiągnąć, trzeba opuścić swoją strefę komfortu i nie patrząc na ból i zniechęcenie, napierać do przodu” - dopingowała uczestników treningu #escapezone Joanna Jędrzejczyk, która sama ćwiczyła z nimi w czterech grupach, próbując swoich sił w Jodze - pozycji wojownika, w Dance - kroku two-step, na CrossFit - ćwiczenia burpees, czy na Runningu - skipów.

Joanna Jędrzejczyk za najważniejsze w podejściu do sportu uznaje odwagę, determinację oraz przekraczanie własnych granic, o czym opowiadała i co udowodniła także podczas krótkiego treningu #escapezone w starciu z numerem 1 polskiego CrossFitu - Bartkiem Lipką.

Nowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do
wyjścia ze strefy komfortuNowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu Materiały prasowe

Dodatkowym działaniem będzie zaangażowanie zwykłych ludzi do tego, aby przekraczali swoje granice, poprzez zachęcenie ich do wzięcia udziału w akcji #escapezone - pokaż nam, jak wychodzisz ze swojej strefy komfortu. Akcję będzie można śledzić w mediach społecznościowych marki Reebok.

Nowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do
wyjścia ze strefy komfortuNowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu Materiały prasowe

„Be More Human” to wezwanie do działania. Wezwanie do życia, ale życia z całych sił. To przekonanie, że sport wydobywa z ludzi to, co najlepsze - ambicję, zaciętość i zdolność do poświęceń, a wychodzenie ze strefy komfortu sprawia, że stają się jeszcze lepszą wersją siebie.  Odciski, otarcia, blizny i pościerane podeszwy to jedynie powód do dumy. I o tym właśnie opowiada nowy spot Be More Human „Hands”. O zwykłych ludziach, którzy na swoich dłoniach mają wypisane historie życia. Dłoniach, które opowiadają, co przeżyli, z czym się mierzyli i jaką walkę stoczyli. To opowieść o tym, że każdego człowieka, od pierwszych chwil życia aż po ostatnie, kształtuje to, co robi, z czym się zmierza i jakie granice przekracza.

Nowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do
wyjścia ze strefy komfortuNowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu Materiały prasowe

„W tegorocznej kampanii Be More Human chcemy dalej inspirować ludzi, aby stawali się lepszą wersją samego siebie. Chcemy pokazać, że liczą się zarówno sukcesy jak i porażki. Bo te porażki nas kształtują najbardziej i powodują, że stajemy się lepszymi ludźmi w sferze fizycznej, mentalnej i społecznej. Nie jest istotne, co wrzucamy na social media, liczy się to, co przeżywamy i jak mocno się staramy.” - mówi Eliza Godzimirska, Brand Activation Manager Reebok Poland.

 

 

Zobacz także
Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX