Uwolnij kreatywność. Nowa kampania adidas dla kobiet

nj, inf. pr.
07.02.2017 15:43
Robin Arzon

Robin Arzon (adidas.com)

Globalna kampania adidas "Unleash Your Creativity" skierowana jest do kobiet i to właśnie one są jej bohaterkami. Filmy prezentują historie supermodelki Karlie Kloss, influencerki Hannah Bronfman, instruktorki fitness i autorki bestsellerów Robin Arzon, gwiazdy NBA Candace Parker czy Becky Sauerbrunn, znanej zawodniczki piłki nożnej. Każda z nich pokazuje, jak ważna w ich życiu jest kreatywność.

Kampania ma zainspirować kobiety, zachęcić do przekraczania granic i odrzucania schematów. Bohaterki pokazują, że ciężka praca to nie wszystko, a kreatywność pozwala osiągać lepsze wyniki.

"Kreatywność pozwala mi osiągnąć więcej i realizować moje pasje. W tej kampanii miałam możliwość pracować z niesamowitą grupą kobiet. Wspieramy się i pomagamy sobie wzajemnie w realizacji naszych celów." – powiedziała Karlie Kloss.

 

Przekaz kampanii przedstawiony został w głównym spocie oraz serii krótkich filmów, prezentujących 15 autentycznych opowieści aktywnych kobiet z całego świata. Wykorzystują one swoją kreatywność: przełamując konwencje, przeciwstawiając się rutynie, podążając własną drogą i inspirując innych.

Karlie KlossKarlie Kloss adidas.com

Supermodelka Karlie Kloss w filmie podkreśla, jak wykorzystuje wyobraźnię, by zmieniać świat, podczas gdy Candace Parker z pomysłem kształtuje swój styl gry. Tancerka i influencerka Ally Love motywuje kobiety do uwolnienia własnej kreatywności każdego dnia, czy to na zajęciach ze spinningu czy wypełnionej po brzegi sali podczas występu.

Jessie ZapoJessie Zapo adidas.com

Wszystkie filmy można obejrzeć na: www.youtube.com/adidas, www.adidas.com/heretocreate.

#heretocreate

Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX