Lato jest pełne sportowej rywalizacji. W związku z tym firma Nike zaprezentowała nowy spot, który zatytułowany jest Unlimited Future. Za produkcję odpowiada agencja Wieden+Kennedy, a jego reżyserem jest Damien Chazelle.
Dlaczego piszemy o tej produkcji? Bo rzadko zdarza się, żeby spot wyłamał się z powszechnych i oklepanych konwencji. A ta reklama jest - według nas - oryginalna. Oprócz tego zachowana jest estetyka przekazu i wyważony humor.
Na klipie znajduje się żłobek pełny przyszłych gwiazd sportowych. Jest oczywiście Mo Farah, Serena William czy LeBron James. Wszyscy słuchają motywacyjnego przemówienia. Sytuacja jest zabawna, ale ma w sobie przesłanie, które trafia gdzieś głęboko. I całkowicie się z nim zgadzamy. Bo każdy z nas decyduje o tym, jak skończy się nasze życie.
To wideo jest zrobione z pewnym przymrużeniem oka. I w nietypowy sposób podkreśla niezłomną postawę oraz determinację sportowców do zwycięstwa.
Filmik z tłumaczeniem:
WIĘCEJ PODOBNYCH HISTORII ZNAJDZIESZ TUTAJ