Polska biega http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/0,0.html Polska biega pl Copyright (c) Agora SA All rights reserved 10 pl Copyright (c) Agora SA All rights reserved Gazeta.pl http://www.gazeta.pl/img/w/l/gazeta.gif http://www.gazeta.pl 7 klasycznych błędów podczas biegów ultra http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/7,105609,23571141,7-klasycznych-bledow-podczas-biegow-ultra.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/37/2e/15/z22212407M,Bieg-Ultra-Grania-Tatr.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Biegi ultra wymagają przede wszystkim odpowiedniego przygotowania fizycznego. Za nim jednak staniesz na linii startu, pamiętaj o przemyślanej strategii. Kontroluj elementy na które masz bezpośredni wpływ i w porę reaguj. Debiut w ultramaratonie potraktuj jak przygodę, skup się na dobrej zabawie, a nie na czasie. Wed, 20 Jun 2018 14:26:00 GMT 23571141 Agnieszka Kwiatkowska 2018-06-20T14:26:00Z Domowe wersje znanych przysmaków [5 przepisów na zdrowe przekąski] http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/56,105611,23562047,zdrowe-przekaski.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/36/78/16/z23562550M,Zdrowe-fit-przekaski.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Domowe wersje popularnych przysmaków, często są znacznie zdrowsze od ich oryginałów, które możemy kupić w sklepie. Te przygotowane samodzielnie z pewnością smakują znacznie lepiej. Zdrowe przekąski to też doskonały wybór podczas domowych seansów filmowych oraz kibicowania podczas sportowych wydarzeń. Sprawdź, proponowane przekąski, które z łatwością wykonasz samodzielnie w domu. Tue, 19 Jun 2018 11:42:00 GMT 23562047 Agnieszka Kwiatkowska 2018-06-19T11:42:00Z Kurkuma w diecie biegacza. Jakie ma zastosowanie i właściwości? http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/1,105611,19540226,kurkuma-w-diecie-biegacza-zastosowanie-i-wlasciwosci.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/19/6a/16/z23504921M,Kurkuma-w-diecie-biegacza--Jakie-ma-zastosowanie-i.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Nie każdy zdaje sobie sprawę jak ogromne właściwości kryje w sobie kurkuma. Stanowi ona naturalny i ogólnodostępny lek, z którego warto korzystać przez cały rok. Oto lista najważniejszych korzyści tej niepozornej przyprawy. Thu, 07 Jun 2018 08:10:00 GMT 19540226 Iwona Ludwinek-Zarzeka, redakcja 2018-06-07T08:10:00Z Biodra jako centrum dowodzenia u biegaczy. Jak zwiększyć ich mobilność i uniknąć kontuzji? http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/56,105609,23502775,vv.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/97/6b/16/z23507351M,W-jaki-sposob-poprawic-mobilnosc-bioder-u-biegaczy.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Biodra są motorem napędowym biegacza, można pokusić się o stwierdzenie, że zarządzają ruchem całego szkieletu. Nieprawidłowe ustawienie obręczy biodrowej powoduje zaburzenie rytmu biegu i ma bezpośredni wpływ na technikę biegu. Brak odpowiedniej mobilności bioder może w konsekwencji prowadzić do kontuzji w innych częściach ciała. Sprawdź, w jaki sposób zadbać o biodra. Wed, 06 Jun 2018 14:31:00 GMT 23502775 Wronika Zielińska, 12tri.pl 2018-06-06T14:31:00Z Ćwiczenia na skrzyni dla biegaczy [5 propozycji] http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/56,105609,23475641,cwiczenia-na-skrzyni-dla-biegaczy-5-propozycji.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/40/63/16/z23475776M,Trening-na-skrzyni-dla-biegaczy.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Trening uzupełniający bieganie powinien być na stałe wpisany w plan treningowy każdego biegacza. Praca nad siłą, stabilizacją czy koordynacją ciała pozwala na zmniejszenie ryzyka wystąpienia ewentualnych kontuzji. Sprawdź, jakie ćwiczenia możesz wykonać na skrzyni lub z wykorzystaniem jakiegokolwiek innego podwyższenia. Wed, 30 May 2018 13:52:00 GMT 23475641 Agnieszka Kwiatkowska 2018-05-30T13:52:00Z Daktyle jako doskonałe paliwo do treningu [4 przepisy] http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/56,105611,23469446,daktyle-jako-doskonale-paliwo-do-treningu-4-przepisy.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/7b/39/14/z21206395M,Rosliny-uzyskiwane-z-pestek-jadalnych-daktyli-dobr.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Daktyle to bardzo dobre źródło cukrów prostych, dlatego świetnie sprawdzą się w diecie sportowców. Ponadto daktyle doskonale uzupełnią niedobór glikogenu w mięśniach i potasu podczas długiego wysiłku. Suszone daktyle można zabrać ze sobą na trening lub wykorzystać je w kuchni. Tue, 29 May 2018 11:25:00 GMT 23469446 Agnieszka Kwiatkowska 2018-05-29T11:25:00Z Trening z partnerem czyli ukryta siła biegacza http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/7,105609,23464470,trening-z-partnerem-czyli-ukryta-sila-biegacza.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/7e/61/16/z23466110M,Bieganie-z-partnerem.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Posiadanie partnera podczas treningu przynosi wiele korzyści. Bieganie w towarzystwie to zarówno wsparcie fizyczne, jak i mentalne. Treningi z partnerem to dodatkowa dawka motywacji w dążeniu do założonego celu. Dobry partner treningowy potrafi zdziałać cuda! Mon, 28 May 2018 14:47:00 GMT 23464470 Agnieszka Kwiatkowska 2018-05-28T14:47:00Z Posiłek regeneracyjny po treningu dla biegaczy [4 przepisy] http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/56,105611,23413345,posilek-regeneracyjny-po-treningu-4-przepisy.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/74/3a/16/z23307380M,Dieta-przeciwzapalna.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Do biegania potrzebne jest paliwo, a im lepsze paliwo, tym lepsze bieganie. Ważne jest to co jesz zarówno przed, jak i po treningu. Najlepsza kompozycja posiłku po treningu zawiera zarówno węglowodany, jak i białko. Podrzucamy kilka pomysłów na posiłki, które z łatwością przygotujesz samodzielnie. Thu, 17 May 2018 12:46:00 GMT 23413345 Agnieszka Kwiatkowska 2018-05-17T12:46:00Z Awokado na talerzu biegacza, dlaczego warto? [4 przepisy] http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/56,105611,23402248,awokado.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/0b/3a/16/z23308555M,polska-biega.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Awokado powinno znaleźć się w diecie każdego sportowca. Poprawia parametry krwi, łagodzi stany zapalne mięśni, a jego regularne spożycie zmniejsza poziom cholesterolu. Sprawdź, jak wkomponować awokado do swojego menu. Tue, 15 May 2018 12:14:00 GMT 23402248 Agnieszka Kwiatkowska 2018-05-15T12:14:00Z Strategia w dniu startu na dystansie maratonu http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/7,105609,23287667,strategia-w-dniu-startu-na-dystansie-maratonu.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/a0/35/16/z23287968M,Maraton-Warszawski-2016.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Jednym z ważniejszych elementów w planie treningowym pod maraton jest sam cykl przygotowań. Musisz jednak trenować w taki sposób, aby w dniu imprezy docelowej stanąć na linii startu w szczytowej formie. Jak postępować przed biegiem? Na co zwrócić uwagę w pierwszej połowie i po 32. km? Przyjrzyj się strategii postępowania w dniu zawodów. Wed, 18 Apr 2018 14:24:00 GMT 23287667 Agnieszka Kwiatkowska 2018-04-18T14:24:00Z Trening w plenerze dla biegacza [6 ćwiczeń na podwyższeniu] http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/56,105609,23278492,trening-w-plenerze-dla-biegacza-6-cwiczen-na-podwyzszeniu.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/cf/33/16/z23278543M,Trening-biegacza.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Efektywnie ćwiczyć możesz wszędzie, nawet podczas długiego wybiegania w plenerze. Wystarczy kilkanaście minut treningu wzmacniającego, aby poprawić siłę kluczowych partii mięśni u biegaczy. Tego typu ćwiczenia możesz wykonać na ławce w parku lub zwykłych schodach. Dzięki treningom uzupełniającym, poprawisz szybkość, siłę i odporność na kontuzje. Mon, 16 Apr 2018 15:27:00 GMT 23278492 Agnieszka Kwiatkowska 2018-04-16T15:27:00Z 10 pytań, których biegacz nie znosi http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/7,115409,22429797,10-pytan-ktorych-biegacz-nie-znosi.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/f9/64/15/z22429945M,Biegacze.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Istnieją takie pytania, na które biegacze nie znoszą odpowiadać. Zwłaszcza jak słyszą je po raz setny. Fri, 13 Apr 2018 10:18:00 GMT 22429797 Agnieszka Kwiatkowska 2018-04-13T10:18:00Z 10 najczęstszych pytań początkujących biegaczy http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/7,105609,22109645,10-najczestszych-pytan-poczatkujacych-biegaczy.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/04/2b/16/z23245572M,Trening-biegacza.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Bieganie - niby takie proste, a jednak rodzi wiele pytań. Co jeść przed bieganiem? Kiedy wystartować po raz pierwszy w zawodach? W naszym poradniku staramy się rozwiać wszelkie wątpliwości początkującego biegacza. Mon, 09 Apr 2018 08:48:00 GMT 22109645 Iwona Ludwinek-Zarzeka, redakcja 2018-04-09T08:48:00Z 5 porad na udany debiut przed 11. PKO Poznań Półmaratonem http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/56,105609,23234277,niezbednik-dla-debiutanta-przed-11-pko-poznan-polmaratonem.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/95/6f/15/z22478485M,Poznan-Polmaraton.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>Do startu 11. PKO Poznań Półmaratonu zostało zaledwie 8 dni! Na liście startowej jest już 11608 zawodników, w tym ponad 2 tysiące debiutantów. 15 kwietnia ulicami stolicy Wielkopolski przebiegnie 11 edycja biegu. Radzimy na co zwrócić uwagę przed debiutem w połówce. Fri, 06 Apr 2018 11:17:00 GMT 23234277 Agnieszka Kwiatkowska 2018-04-06T11:17:00Z Redukcja treningów przed maratonem, czyli co nam daje tapering przed startem? http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/7,105609,23196480,redukcja-przed-maratonem-czyli-co-nam-daje-tapering-przed-startem.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10342259 <img src='http://bi.gazeta.pl/im/f6/27/16/z23229942M,Trening-biegacza.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'>W dniu startu musisz czuć się wypoczęty, zregenerowany i w pełni sił. Istotnym elementem każdego planu treningowego przed maratonem jest zmniejszenie obciążenia treningowego czyli tzw. tapering. Gdy maraton zbliża się wielkimi krokami, najważniejsze to uwierzyć w swoje możliwości i dopasować redukcję treningów do własnych potrzeb. Thu, 05 Apr 2018 12:16:00 GMT 23196480 Agnieszka Kwiatkowska 2018-04-05T12:16:00Z